de eerste week - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Jan en Cisca Mijn - WaarBenJij.nu de eerste week - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Jan en Cisca Mijn - WaarBenJij.nu

de eerste week

Door: Cisca

Blijf op de hoogte en volg Jan en Cisca

26 Oktober 2014 | Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

De eerste week is voorbij en we zijn redelijk bijgekomen van de reis waar van alles mis ging. Het is met recht tropisch,zeer vochtig en klam.we zitten nu nog in een B&b maar over een paar dagen in een vast verblijfplaats. We zijn de eerste dagen met Jaimy, Mary en Charlie opgetrokken. Naar het strand , de omgeving bekeken. Puerto Plata is een koloniaal stadje uit de Middeleeuwen.Erzijn maar een paar stranden echt schoon te noemen. De lokale bevolking gooien alle afval gewoon waar ze staan. De natuur is prachtig maar er licht overal afval. We hebben inmiddels een paar leuke mensen ontmoet uit Oekraïne , west virginia,Toronto en overal vandaan. Leuk om met ze te praten. Het regent en onweert inmiddels ..heerlijk wat een opluchting

• 26 Oktober 2014 - 21:59

Sergéj:

Hahaha, dan hadden jullie net zo goed hier kunnen blijven, hier regent en onweert het ook. Veel plezier en succes daarzo, ben benieuwd naar het volgende verslag met spannende verhalen.

• 27 Oktober 2014 - 05:54

Merel:

Leuk dat we zo een beetje op de hoogte kunnen blijven van jullie avontuur!!!veel plezier en tot horens maar weer....

• 27 Oktober 2014 - 07:59

Elsemieke:

de vuilnis zal niet wennen, maar verder zeker wel ! het tempo, de mensen, de dieren zullen daar ook wel op straat leven en verwaarloost worden, misschien kunnen jullie iets voor ze betekenen. ik heb er alle vertrouwen in ! alleen inderdaad dat a klimatiseren lijkt me lastig, maar op een gegeven moment wil je niet meer weg hoor ! grtjs miek

• 27 Oktober 2014 - 13:13

Nanette:

Lieve twee, we 'reizen' een tijdje me met jullie en kijken uit naar de mooi ervaringen in het 'veld' die jullie ongetwijfeld gaan opdoen! Hoorden van anderen dat de velden wit zie om geoogst te worden!
    De temparatur zal wennen, maar het straatvuil enzo lijkt mij eenetje deprimerend....kijk maar vooral naar de mooie natuur en de lieve mensen! Al veel broeders en zusters ontmoet? Kij uit naar de volgende story. Verhaal het ons maar!Lieve groetjes, Joop & Nanette.
    P.S. Het is hier pachtig herfstweer en heerlijk vertoeven at The Beach in Kijkduin!

• 27 Oktober 2014 - 21:08

Lydia Giorgini:

Lieve Jan & Cis, fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Het voelt nu waarschijnlijk nog n beetje als vakantie. Straks op jullie vaste stek zal het allemaal wat meer in balans komen. We wensen jullie een hele fijne tijd met de hermanos en hermanas van de Republica Dominicana!
    Roberto & Lydia

• 28 Oktober 2014 - 17:35

Lenie Kerkhof:

Lieve Jan en cis,wat leuk om jullie zo te volgen! wat een avontuur.. we kijken uit naar wat jullie al zo mee maken. Lie ve groetjes Lenie en Thijs.

• 28 Oktober 2014 - 19:13

Jan En Cisca:

Ik zal proberen het een beetje spannend te maken haha xx