problemos - Reisverslag uit Constanza, Dominicaanse Republiek van Jan en Cisca Mijn - WaarBenJij.nu problemos - Reisverslag uit Constanza, Dominicaanse Republiek van Jan en Cisca Mijn - WaarBenJij.nu

problemos

Door: cisca

Blijf op de hoogte en volg Jan en Cisca

15 November 2014 | Dominicaanse Republiek, Constanza

Het gaat al een paar dagen slecht met Pa van der Mijn en we krijgen nu toch wel zorgwekkende berichten... We hebben nu toch maar besloten om helaas terug te gaan naar Nederland. Als het goed is heeft Greg een ticket voor ons geregeld om as dinsdag terug te gaan voor 3 weken. Het is te alarmerend om hier over heen te stappen. Dus het is even einde verhaal. De terugvlucht duurt 11 uur de heenreis Amsterdam - Puerto plata duurt 15 uur met een tussenstop in Antigua.
Wij hopen maar dat hij niet te veel pijn heeft maar hij wordt gelukkig goed verzorgd.

• 16 November 2014 - 08:15

Frédèrique :

Wat n vervelend bericht zeg. Ik wens jullie n goede reis, en ik hoop dat t gauw beter gaat met jullie (schoon)vader.

• 16 November 2014 - 14:07

Lydia:

Heel veel sterkte met jullie (schoon)vader! En een goede terugvlucht a.s. dinsdag.
    Tot snel!

• 17 November 2014 - 08:21

Lenie Kerkhof:

wat een naar bericht. Veel sterkte.

• 17 November 2014 - 09:06

Elly:

Wat naar! Ja, dan is zo'n afstand echt vervelend en zou je t liefst gewoon gelijk zelf even polshoogte willen nemen. We hopen dat de reis voorspoedig verloopt en jullie (schoon)vader weer snel opknapt.

• 24 Januari 2015 - 01:50

Lenie Van Meenen:

Hallo Jan en Ciska, ik heb zo lang niets meer van jullie gehoord waar zijn jullie ?? Groetjes Lenie en Thijs.