Terug in Puerto Plata - Reisverslag uit Constanza, Dominicaanse Republiek van Jan en Cisca Mijn - WaarBenJij.nu Terug in Puerto Plata - Reisverslag uit Constanza, Dominicaanse Republiek van Jan en Cisca Mijn - WaarBenJij.nu

Terug in Puerto Plata

Door: Cisca

Blijf op de hoogte en volg Jan en Cisca

12 December 2014 | Dominicaanse Republiek, Constanza

Sinds 7 december zijn we weer 'on route'. Na een heftige emotionele en vermoeiende periode zijn we weer terug In Puerto, maar het was het offer dubbel en dwars waard. We hebben nog een hele week bij Pa van der Mijn kunnen zijn en Ma van der Mijn kunnen ondersteunen.
We werden verwelkomt Door miljoenen muggen en zandvlooienmaar dat mag de pret niet drukken.We kregen van verschillende de horen dat ze ons gemist hadden en waren blij dat we weer terug waren (bijna iedereen) dat was goed te horen. Na 4 dagen wezenloos van vermoeidheid rond te hangen komen we langzaam in actief. Het weer is helemaal omgedraaid. De golven zijn meters hoog. Er staat een stevige wind, de temperatuur is heerlijk aangenaam.Er is van alles te beleven op het strand. Je kunt hier uren en dagen naar de oceaan kijken zonder je te vervelen maar vanaf morgen gaan we er weer actief tegenaan met hernieuwde energie.

• 13 December 2014 - 12:00

Lisette:

Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.
    Ga maar lekker uitrusten en genieten van al het moois.
    liefs,
    Lisette

• 13 December 2014 - 13:22

Jannie Kleingeld:

Hallo Cisca en Jan
    Fijn dat julie weer terug zijn !
    Geniet ervan en laat me ook meegenieten van jullie ervaringen.
    Spreken ze daar alleen Spaans of ook Engels want dat maakt het iets makkelijker om te prediken heel veel succes en een super fijne tijd.

Knuffels Jannie .